3 december

Tog ledigt igår från skolan för jag skulle jobba igår kväll på hotellet, det var min första kväll där, men allt gick lyssande. All personal var så trevlig så. Så jobbar imorgon igebn på Familjens julbord. Så då kommer det antagligen springa runt massa söta så barn. Idag har jag bakat pepparkakor med Emma och Elsa, mysigt! Men vi hade lite för mycket  deg så jag tröttnade på att kavla ut den där jädra degen. Men roligtr var det också drack lite glögg till också. För en stund sen kom karl och vi tog en prommenad i det dåliga vädret, vill att det ska komma snö nu. Om en stund ska vi gå ner till kära frida och äta pizza och ha en trevlig lördagkväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0