Kort sammanfattning av mitt 2011

Man förstår aldrig hur fort ett år går egentligen, detta år har bara flyggit förbi. 2011 har varit ett bra år, med massor av skratt, upptäckter, nya människor och fantatsika vänner och familj. Och snart är det redan 2012 och det kommer bli ett suveränt år känner jag på mig. Bland annat åka en vecka till en kallare och snöigare del av sverige, en resa bokad till ett värmare land, en termin kvar i ettan och till hösten börja tvåan och en massa andra saker som man ser framemot. Och ser fram mot en hel del överraskningar.


1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? - Aa, det har jag!
2. Höll du några nyårslöften? - haha, hade inga!
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?  - Nej
4. Dog någon som stod dig nära? - Nej..
5. Vilka länder besökte du? - Svergie!
6. Vilket datum ifrån 2011 kommer du alltid komma ihåg? - 23 Februari!
7. Vad var din störta framgång 2011? - Jag kom in på gymnasiet och den linjen jag ville gå.
8. Största misstaget? - ??
9. Är det något du saknat 2011 som du vill ha i 2012? - Både ja och nej!
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? - Ja, sjuk
11. Bästa köpet? - oj, har köpt mycket bra!
12. Vad har du spenderat mest pengar på? - Kläder
13. Gjorde någotting dig riktigt glad? Yes!
14. Var du gladrare eller ledsenare iår än förra året? - Gladare
15. Vad önskar du att du hade gjort mer? - Tagit det lugnt.
16. Vad önskar du att du inte gjort? - Inget
17. Blev du kär i år? - Jaaa!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0