Just smile

Har haft en jätte bra helg,verkligen. I fredags bowlade jag med min kära tjej kompis, hennes kille och Karl. Sedan åkte vi hem och kollade på en film som de hade satt ihop ifrån bröllopet som vi var på i januari. Filmen var hur fin som helst, både bilder och några filmer ifrån bröllopet, var som att uppleva det igen. I går tog jag det lugnt och sedan gjorde hemma gjord pizza till pappa, mamma och Karl. Idag ställdes klockan på halv 9 för att gå upp och spela match. Vi fick ihop 10 spelare och matchen slutade till sist 2-2. Nu ska jag sätta mig och plugga till matte och näringslära proven som jag ska ha på tisdag, usch!! Sedan ta en varm dusch. I veckan väntas 4 dagars skola och jobb på torsdag kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0